Aleksander89 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hei, jeg lurer på om det er vanskelig å få godkjent motor bytte i en 88 760? Motoren som sitter i originalt en v6 på 155 hk mens byttemotoren er en B230ET. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hei.jeg vil ikke tro at det er noe problem.for du har nok de samme bremsene og det som er på en org, 740 tic.er nok bare å hive over. mvh jan i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Eg har gjort akkurat det samme med min bil. No må eg eu godkjenne og til biltilsynet. Skal bli spennende og sjå korleis det går. Kan sifra korleis det går etter kvart. Ole-Johan Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg