urquattro-island Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hei maatte bare dele dette med folket, fant en röd urquattro her paa island for en uke siden. og var og tittet paa den idag. samme eier hele livet, gaatt 136 000km er som ny inni, 1981mod. skal faa den i februar. fikk den for 37 000 nkr. Dette er vel noe av det heftigste kjöp paa lenge vel???alacocaina hva sier dere?? Har ogsaa en hvit en paa haanda for 40 000nkr, gaatt 177 000km, digital instrumenter, og ny motor. Den gangen de kom hit til öya, var det i alt 7!! stykker her, det er ganske heftig spör du meg..... saa naa blir det ur-prosjekt paa meg, bilder kommer og denne skal bli ströken. :driving Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Gratulere, tøff bil det! Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 det er urettferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ganske vilt og ganske hærlig.......:respect Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Her trengs mer info og bilder, ikke mange strøkne sånne igjen med den historien... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 jepp det kommer bilder og info, kan jo fortelle at siden det, naa er her ute paa skjaeret saa er dt jo selvsagt litt rust her og der. Men mekansik er den, i god stand, skal skifte ut og oppgradere bremsene, plukke bilen fra hverandre og ta all rust. Faa ny knall roed farge paa den, kommer nok til og oppgradere motoren etterhvert. Men skal ha den mest mulig original.:deng den har original interioeret som er stroekent. Jeg kunne vel ikke funnet ett bedre og billigere projekt av en urquattro. Glede meg som en unge til og begynne... :race tenkte jeg skulle gaa for porsche bremsene, for og faa litt skikkelig stoppe effekt. (liker og ha gode bremser). Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 heldige j_vel :) du kommer til å kose deg gløgg i hjel ... lykke til og gratulerer Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Du kunne jo skåret av skjermene og sendt dem til meg:D neida, dette virker som et utrolig godt kjøp, mange som drømmer om ur og ikke har råd. Men når en er så heldig og må gi den prisen så er det noe helt annet. Gratulerer:boxing Skulle vært min den bilen:thumb Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 vi har enda ikke fått se bilder^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg lover:blunk: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Bilder, gleder meg! Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 jeg sliter som en liten jæ... for og komme meg inn her om dagen. nå er det rett rundt hjørnet for bilder... må bare se og få ut fingeren..:deng Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 jeg sliter som en liten jæ... for og komme meg inn her om dagen. nå er det rett rundt hjørnet for bilder... må bare se og få ut fingeren..:deng Det er vell ikke bare du som sliter med det om dagen;) Men nå er det på tide det kommer bilder her ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvordan går det med 4trekk og forskjellig dekk størelse? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvordan går det med 4trekk og forskjellig dekk størelse? Jeg mener det ikke er noe problem så lenge det er noenlunde samme rulleomkrets. Jeg kjørte med 235/35R19 og 265/30R19 i hele fjor sommer og det gjorde ikke noe skade på driv-verket mitt hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg