pondus- Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Har et par veldig billige felger jeg skal bli kvitt. Er 4 stk Rial LeMans 18" med boltsirkel 5-100. Har stått på Golf IV og Celica tidligere. Felgene er ikke veldig pene. 2 av felgene bør rettes opp. 2 gode Hankook dekk, og 2 ubrukelige (ukjent merke) dekk står på nå. Legger ut bilder av felgene i løpet av uka. Prisen vil være 'gi bort pris'. Slik ser de ut nye i allefall. Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Har du noe bilde av felgene? Vil gjerne se tilstand. MÅ dem rettes opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hva er prisen på disse felga egentlig...prøver å selg samma felger bare i 17" og 4X100...takker for svar...sorry offtopic Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har du noe bilde av felgene? Vil gjerne se tilstand. MÅ dem rettes opp? Skal prøve å få tatt bilder så snart som mulig. Står hos en kompis som ikke er tilgjengelig alt for ofte, desverre. De MÅ ikke rettes opp. Har kjørt med de slik de er nå i 2 sesonger. Går fint, men vibrerer i bilen i enkelte hastigheter. Jeg synes det rett og slett blir irriterende i lengden. Gikk fint første sesong da jeg bare kjørte korte turer, men når jeg kjørte i 4-5 timer i strekk blir denne vibreringen irriterende. Derfor anbefaler jeg oppretting. (har prøvd avbalansering) Skal få tatt bilder i løpet av et par dager, så legger jeg ut! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hva er prisen på disse felga egentlig...prøver å selg samma felger bare i 17" og 4X100...takker for svar...sorry offtopic Er ikke sikker. Jeg finner i allefall ikke noe sted som selger de i dag.. mener han jeg kjøpte de sa han hadde betalt ca 1500,- pr felg. Vet ikke hvor troverdig dette er men.... Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg