Mazter Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Yes folkens, har dere noen forslag til farge på e46 coupe?:) Kom gjerne med flere alternativer, det eneste kriteriet er at det må være blåfarger:D Fint om dere har fargekoder e.l. og! Skal lage en tråd om bilen min etterhvert som jeg får gjort litt med den.. Er ikke så erfaren med mekking og styr, så kan hende det går litt sakte frem, men det vil vel tiden vise..:P Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 198 royal blau metallic. ;) I dårlig lys blir den nesten sort, og i skarpt lys får den lilla skjær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 To pene farger, usikker på hva de heter jeg men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Takker for forslag! Det er bare å komme med mer:D Jeg fant denne på nettet, og det er en av de penere fargene jeg har sett så langt... Jeg har også sett en 5-serie ved Bislett ved flere anledninger, med en litt mørkere farge enn den på bildet. Noen som vet hva dette kan være? Stusser på om det kan være orient-blue metallic, men jeg trodde den var veldig mørk... Noen som vet, eller evt. har bilde?:) Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 estoril blau 335 m3 farge. jeg synes at det er det peneste fargen som finnes for bmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Stemmer det at estoril er litt lysere? Det er en pen farge, men jeg er litt i tvil om den. Tror denne heter topaz e.l.. Hva synes folket? Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg