janivar Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hei.noen som vet åssen man bytter pærer i displayet til varmeapparatet på en 95mod 850 glt? takk mvh jan i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dra av de 3 styrespakene til luft/varme, og under der finner du 2 skruer. Skru ut disse, og vipp dekselet ut. Der finner du 2 pærer. Du må vippe av dekselet pærene står på for å få de ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 tusen takk for hjelpen.da skal jeg prøve på det imorgen. mvh jan i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 hei.jeg finner ikke noe skruer under de bryterne til varme apparatet jeg.har tatt alt av på fronten som går ann.men finner ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 finner ingen pærer på min heller. Og VIL ha lys. Noen som vet noe mer her???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 du må sikkert ta ut hele boksen,da finner du skruene som må fjernes.pærene skiftes fra baksiden.Er hvertfal slik på ECC i 855 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hvilken boks? har ac og bak vribryterne er det ingen skruer. Må jeg da av med hele toppen av dash'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg