maxhp Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hei. jeg har en Golf tdi 3 og batteriet i bile er ødelagt(4 av cellene) og må kjøpe nytt batteri. jeg jeg har ikke så mye peling på batterier, så jeg lurer på om nogen har et godt råd av valg av til ett batteri(til ca 2000kr). dette batteri ska kunne brukes til bilsterio (stå stille og spille osv)!trenger altså ett kraftbatteri. all hjelp takkes for!!! Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dette er et kanonbra batteri: http://www.ody.no/pc1700.htm Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Stian da... Kan du ikke bare fortelle trådstarter at det er mange batterier som har samme utseende og spesifikasjoner men som kanskje ser litt forskjellige ut?! Batteritråder finnes det NOK av her på forumet så det er bare å søke etter ord som: Odessey, Hawker, Kinetik, Stinger, Northstar etc. etc. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Stian da...Kan du ikke bare fortelle trådstarter at det er mange batterier som har samme utseende og spesifikasjoner men som kanskje ser litt forskjellige ut?! Batteritråder finnes det NOK av her på forumet så det er bare å søke etter ord som: Odessey, Hawker, Kinetik, Stinger, Northstar etc. etc. Mvh Pål Hmm... Da har jeg hørt det og, batterier som har samme utseende og ser forskjellige ut! Eneste forskjellene er navn, klistremerker og kanskje fargen. Tingen er det at dette er det batteriet jeg mener vil være mest fornuftig siden det er relativt rimelig og lett å få tak i. De andre tvillingsøskenene er ikke like lett å få tak i, med unntak av Stinger som koster altfor mye... Og ja, det finnes nok batteri-tråder fra før av. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg