nnnneh Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Lurer fælt på denne V70'en. Har ordna tid for prøvekjøring på lørdag og lurer på om noen har noen innspill, ting jeg bør se etter, svakheter osv.. Takker og bukker for svar :) Bilen er kjøpt ny, hatt service og er nå til salgs igjen hos samme forhandler, 2 voksne eiere. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8241505&sid=3aT7Ad9IU368150&pos=7&tot=14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 ellers er det gir overføringer, om automatkassa er rask eller om den bruker tid på og gire. festene til tak railsen, har sett noen med bobler i taket rundt de. lykke til :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalle Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Synes den var priset noe høyt jeg. Hvor mye har du prutet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 har ikke prutet, skal se/prøvekjøre i morgen. gjør jo ingenting om jeg kan prute den ned litt da. den har jo gått et stykke. men prøvekjøring først, så kan vi krangle pris etterpå. jeg er egentlig innstillt på å betale 180 for den men tar den gjerne billigere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Da er jeg en meget fornøyd V70 eier (jeg og samboeren) og har vert det i ca 24timer :) Skal den 180hesteren ha 98oktan? Sto ingen ting om den motoren i manualen. Den går greit nå, men siden den er chippa til 225hk vil jeg kanskje tro at den går en del bedre på 98oktan. rimeligere også kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 kjør 98 du, og grattis med ny bil :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 den gikk i alle fall meget bedre på 98oktan. hjalp jo også på at snøen dro sin vei :D her er noen bilder, har aldri rukket å ta noe bilde i dagslys enda :( Godmotoren.. ca 225hk, 340Nm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg