Aron88 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hallo! Har lyst på en bil nå med litt mer krefter. Alle forslag velkommen.. Kjører nå en golf 3 GT 1994 modell.. Innbytte mulig! Liker BMW, eldre modellene E30..alt er av intresse bare kanskje litt mer enn 115 hester..hehe ;) Bilen min er til salgs som den er nå for 30,000 kr. Strøken golf..Ta kontakt eller skriv her. MSN: Aron_32@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Har en bmw e34 til salgs for 30000 om du er interesert. 24v rekkesekser med 150hk Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 bilder? Info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 står kjapt og gærdi der... har dessverre ikke bedre bilder foreløpig... glemte igjen kameraet mitt på ferie i høst... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 står kjapt og gærdi der... har dessverre ikke bedre bilder foreløpig... glemte igjen kameraet mitt på ferie i høst... ser ingen bilder jeg :S KM stand? Rust/skader osv??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 kan gjerne ta en GTI i innbytte også!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 sorry. linken komav en eller annen grunn ikke med http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9093524&sid=9aAPCGmfW621356&pos=20&tot=879 Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 okey...bilder av int? når ble den eu godkjent=? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 eu godkjent frem til januar eller februar 08. har ikke bilder av interiøret, men det er stoffseter med standar bmw "rifta" i førersetet, men untatt det så er den fin... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 kjøpte meg en GTI..ellers takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg