Heffi Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hei! Har et bittelitte problem med bilen min. Den har sluttet å lade! Det første jeg tenkte på var dynamon, så den byttet jeg. Men, det var visst ikke problemet likevel. Hva kan problemet være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VIP22 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 ødelagt batteri? lyser ladelampen siden du byttet dynamo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heffi Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ladelampen lyser ja. Batteriet er det ikke lenge siden ble byttet og det er ikke noe billig-batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Spenningsregulatoren sitter vel ikke i forbindelse med dyamoen på disse bilene, men som en egen enhet? Isåfall, bytt den. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg