ZAbatmaN Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hei! Skal ha et anlegg i Golfen min. Jeg har ikke satt opp noe fast hva jeg skal ha, men jeg har noen kriterier(seff) Jeg har cd spiller, så denne er grei. Musikken jeg spiller er ALT(lite klassisk da men:P) Mesteparten av musikken jeg spiller er mp3'er. Det jeg ønsker av et anlegg er: - Ønsker et anlegg som kan trøkke litt, liker bass. - Ønsker et anlegg som jeg kan bygge videre på. Sikkert noe mer også men det kommer etterhvert. Fint hvis dere legger ut linker til produktene dere anbefaller slik at jeg kan lese litt om de. Har sett på denne subben, synes den virker grei, og den har også en forsterker. Som dere ser er det ikke store kravene jeg stiller:) Så da er det opp til dere bilstereoguruer å bombe meg med forslag, og evt spørsmål. Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hmm...få som "bomber" deg foreløbig. Skuffende dårlig fra firmaene her ihvertfall. Vel..forslaget ditt strider litt i mot det du skrev 2 linjer over. ;) IKKE kjøp aktiv sub! Kjøp 1 stk. 'sterker, 1 eller 2 stk. (henh. 10" eller 12") elementer, og et greit frontsett, så har du noe å "bygge" litt på. Personlig synes jeg du burde siktet deg inn på f.eks Rockford. Helt kurrant lyd, greit trøkk, og alt til en overkommelig pris. Konkrete eksempler finnes det så mange av, men se hva andre har i prosj.trådene sine + hva som er til salgs på bruktmarkedet her på forumet, så kommer du nok langt. ;) Forøvrig har jeg en JBL 'sterker (si i fra hvis aktuellt så får du mer specs) liggende som er til salgs for rundt 1000-lappen. Brukte den til å dra 2x12" Rockford-elemeter så den holder nok til ditt bruk. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hmm...få som "bomber" deg foreløbig. Skuffende dårlig fra firmaene her ihvertfall. Vel..forslaget ditt strider litt i mot det du skrev 2 linjer over. ;) IKKE kjøp aktiv sub! Kjøp 1 stk. 'sterker, 1 eller 2 stk. (henh. 10" eller 12") elementer, og et greit frontsett, så har du noe å "bygge" litt på. Personlig synes jeg du burde siktet deg inn på f.eks Rockford. Helt kurrant lyd, greit trøkk, og alt til en overkommelig pris. Konkrete eksempler finnes det så mange av, men se hva andre har i prosj.trådene sine + hva som er til salgs på bruktmarkedet her på forumet, så kommer du nok langt. ;) Forøvrig har jeg en JBL 'sterker (si i fra hvis aktuellt så får du mer specs) liggende som er til salgs for rundt 1000-lappen. Brukte den til å dra 2x12" Rockford-elemeter så den holder nok til ditt bruk. Hvor er det forslaget hans noe "aktiv"? Det er en kasse, med et subelement, egen forsterker og kabling. En HELT ok pakke til en bra penge. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Til såpass "lite" penger synes jeg du bør starte med å se etter noe brukt. Soundstream Reference 404S, 4x50 watt. 1455,- pluss frakt. Knall til et godt frontsett, for eksempel Hertz HSK163 som sfh selger for 2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hva mener du med at du vil kunne bygge litt videre på det? hvis du ikke har mye penger for øyeblikket ville jeg kun kjøpt forsterker og sub nå. å ventet med frontsett, eller omvendt. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe:) Jeg ønsker som alle andre her i verden både i pose og sekk:) det jeg mente med at jeg ville kunne bygge videre på det, var egentlig med tanke på utganger osv... men når jeg nå har våknet litt klarer til og med jeg og forstå at det er mulig med flere forsterkere:) så bare glem det:) har en forkjærlighet for soundstream og fusion, men har lagt dette til siden da jeg først og fremst ønsker noe som bare kan lage lyd nå:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg