Gå til innhold

Hvordan koble neon lys til bagasjeroms lyset?

Ranger emnet

ludrio

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to 8" neonlys jeg vil montere i bagasjerommet som aktiveres når bagasjerommet åpnes..

Men jeg lurte på hvordan jeg skal gjøre det? Jeg vet det må kobles til ledningen som lyset som er der fra før er koblet til, men trenger en slags guide..

Er Accord 91 mod hvis det hjelper noe..

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å finne lampa som er der fra før. Ta den ut og finn ledningene og du kan bruke en slik "strømtyv" får å ta strøm fra ledningene. Men husk at du må ta riktig av "+" og "-", ellers lyser ikke Neon lyset. Ellers er det greit å finne ut hvor lampa skal være og legge opp ledningen slik at den ikke synes, og blir borte når du setter på plass den vanlige lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan bli et problem men skal nok klare det.. Monterer neon lysa oppe i selve lukket slikt at det er gjemt men lyser ned når det er åpent, kan bli fett!

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar