pmg Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Selger en lite brukt ITS turbo... kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmg Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 denne turboen er god for over 900hk, ingen som trenger en skikkelig vifte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Vel, jeg er en av mange som ikke har hørt om den... Kan ikke legge ut mer info da? F.eks størrelse på hus, flens etc etc.. For ordens skyld, jeg skal ikke ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 prisantydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 er ikke ITS bare levrandør av turboer?? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmg Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 mer info kommer om turboen da jeg kommer hjem etter som turboen satt på bilen da jeg kjøpte den og jeg vet ikke.. skal ha den til KRB for å få en tilstands rapport + konkret info om hva som sitter der.. prisantydning 13lapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmg Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 http://www.innovativeturbo.com/pages/cart_itemDetails.asp?sku=GT72 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg