Spangen Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Ønsker å kjøpe en dump-ventil av et eller annet slag. Bare den er tett og fungerer bra holder det lenge. Justerbar så det ikke kommer lyd bare man såvidt er borti gassen er også greit.. Skal brukes på en Audi 100 Turbo, som ikke har noen slik ventil i det hele tatt originalt.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilmh Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Jeg har en Baileys dump ventil som er kjøpt hos Gundersen motorsport. Kjøpte den egentlig til Subaru Turbo men den passet ikke. Så jeg kan si at den er ubrukt!! Den skal jeg selge for under halv pris: 800,- mvh Kjetil kmikael@online.no Siter 83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Halla Spangen bare pass på at du ikke får samme problemet som jeg hadde på min 90/S2 motorn stopper når du bruker dump. Hvor skal du feste den?? Du kan j prøve min først. Kun brukt i 3 måneder Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Husk at den steinalderbilen min har K-Jetronic som er et mekanisk injection-anlegg som fungerer helt annerledes enn Motronicen i bilen din.. :D Det funker greit på K-Jet, men det er absolutt ingenting der originalt. Jeg må lage et rør med uttak mellom intercooler og gasspjeld, det er eneste sted det er mulig å montere takket være en (relativt dårlig) double-pass intercooler.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Ønsker å selge mine 2 forge dumpventiler. De ble kjøpt i fjor sommer og har kanskje gått rundt 5000 km. Er stort sett som nye!! Farge blanke Har kvittering. Nypris tror jeg var i overkant av 2500 kr pr. stk. Selges KR 1000 pr. stk. Selges grunnet ombyggning av bil fra twinturbo til singelturbo!! Send meg en PM Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg