jettamaster Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 skulle starta jettaen idag men det var ikkje så lett. motoren går rundt, bensin kommer, gnist kommer det men ingen start. eg må tvangs kjøra bensinpumpa pga den rele'et eg har laga til vil ikkje funka skikkelig. når eg kinner bilen og stopper og kinne så tikker det i dysene, vertfall 3 av dei. det tikker i ca 3 sek så stopper det. er det normalt?? dei første gangane eg prøvde så blåste belgen som er på bensinmengdefordelaren av, me det skjedde ikkje etter eg justerte spjeldet på fordelaren slik at den stod ca 3mm åpen. kva kan vera gale, kor skal eg begynna?? motoren er 2L 16v 9a fra corrado/passat i ein jetta. motorstyring er cis-e motronic Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg