Burn Out Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Heisann, skal hellakkere bilen min når bodykittet er montert, så det jeg lurer på er hvor mye lakk, grunning og klarlakk skal jeg kjøpe? det gjelder en honda civic 93modell 4 dørs. Hvor grovt papir burde den pusses ned med for og få et bra resultat? Har avtale med lakerer, han legger på lakken i lakkboks for 2000kr så kjøper jeg lakk og alt som trengs i tilleg, så pusser jeg den også selv, er det no bra pris? Takker for svar! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Heisann, skal hellakkere bilen min når bodykittet er montert, så det jeg lurer på er hvor mye lakk, grunning og klarlakk skal jeg kjøpe? det gjelder en honda civic 93modell 4 dørs. Hvor grovt papir burde den pusses ned med for og få et bra resultat? Har avtale med lakerer, han legger på lakken i lakkboks for 2000kr så kjøper jeg lakk og alt som trengs i tilleg, så pusser jeg den også selv, er det no bra pris? Takker for svar! Det er en fin avtale det hehe Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ok, godt og høre det da =) Men ingen som har sån ca hvor mye lakke jeg skal bruke? og grunning osv? Hva trenger jeg egentlig? og hvor mye? Vet jeg maser nå, men må sette opp et budsjett! :) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ok, godt og høre det da =) Men ingen som har sån ca hvor mye lakke jeg skal bruke? og grunning osv? Hva trenger jeg egentlig? og hvor mye? Vet jeg maser nå, men må sette opp et budsjett! :) jeg har ikke så mye peil på det men kansje rundt 4 liter lakk? Klarlakk grunning er jeg usikker på.Er vell noe av det samme tenker jeg Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Mengden kommer an på hva slags lakk og farge du skal ha, 1 sjikts, 2 sjikts, 3 sjikts osv, om fargen har god dekkevne eller om den er transparang, er det bare utvendig du skal lakke, eller skal det lakkes innvendig i motorrom, dører osv Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 2000,- var en veldig bra pris syns jeg.. jeg har fått 5-6000 jeg hvor jeg gjør alt forarbeid, skaffer lakk selv og lakkerer inne dørkarmer osv selv.. slik at alle delene på bilen er skrudd fast Hvor er det du har fått den prisen a? en lakkerer i oslo? gjerne ta det på pm:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 ok, hmm, tenkte på fargen svart eller mørke rød, lakkereren er ikke i oslo nei, lakkerern er nesten i familie med en kammerat. bilen skal bare lakkes utvendig av lakkerer, i hvertfall foreløpig.. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 på en golf 5 dørs bil handlet jeg av merke lesonal hos sandtec,3 1/2l baselakk, 4 liter klarlakk, 2l filler, 4l thynner, 2l herder. Der skal det være nok til en pers. bil! Dette var metallic.. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvor mye kom det du handlet på om jeg tørr spørre??? :p Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg