Sikaflex Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hei.. Driver å sveiser på ny hjulbrønn å litt opp på bakskjermen.. De eg lurte på e, når en e ferdi å sveise å pusse ned sveisen,,, om de då er lurt å varme opp sveisen?? eller e de berre toll? Mvh Dan Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Heh..Har aldri gjort det jeg nei.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 har heller ikke jeg hørt om før.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 har heller ikke jeg hørt om før.... hemm.. må ha drøt ej da:P hehe kaa dere behandler de me da`? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hemm.. må ha drøt ej da:Phehe kaa dere behandler de me da`? hei du jeg anbefaler deg at du stikker innom lakk og karosseri forumet over prosjekt forumet og kikker/søker der.. de har peiling og råd så.. lykke til.. mvh TG Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg