Mad Silence Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Heisann ja=) Prisene avhenger veldig av hvor stor kasse en skal ha, om det skal være noe spessielt med den eller kles, derfor har jeg valgt å ikke sette opp noen standardpriser for å forvirre folk. Men om du\dere sender meg en PM med ønsket størrelse osv, så får dere ett pris overslag tilbake=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 har litt med egenfrekvensen til platen og. mener mdf har mye høyere enn spoon så spoon settes fortere i svingning enn mdf. og klang i kassen ? sist eg sjekket skulle kassen være "død" men for all del 22spoon tåler en del. ser jo fin ut de kassene der. Javisst, det har du rett i, men det jeg prøve å komme frem til var at det har ikke så veldig mye å si om en bruker MDF eller SPONplater om man ikke skal bygge noe utrolig vilt stort dB drag anlegg f.eks. Derfor har jeg valgt å bruke SPONplater: 1: De er billigere enn MDF, mye billigere 2: Det er ikke veldig mye lyd\hørbar forskjell(testet en god del) Bare spør om dere lurer på mere=) Svarer så godt jeg kan. Og som sagt, prisene avhenger veldig av størrelsen på kassa. Så send meg en pm for forespørsel av priser=) Mvh Mad Silence Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 kom med noen priser da, enda ikke sett en pris her jeg.. billig kan være så mangt Priser på kasser avhenger veldig. Nakene kasser til f.eks 2 12" kan gå for mellom 1000-1500 avhengig av hva kunden vil ha=) Mvh Mad Silence Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Pris på kasse med rom til 2x12'' ground zero spl 12''? Og prispå kasse til bare ein av disse sub'ene og? Info: http://iceaudio.no/images_tester/17018-Ground_Zero_GZNW12SPL.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Kan tegne ei skisse på en kasse med noen mål og maile deg, men hva er mailen din? :o Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Kan tegne ei skisse på en kasse med noen mål og maile deg, men hva er mailen din? :o Det gå knall fint vettu=) Det er bare toppers=) Du kan bare sende tegningen til: danandre@start.no. =) Mvh Dan André Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg