volvo7-9 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 skal til å skifte demper foran på bilen min...problemet er det at skrufeste på st.dempar tårnet, der st.demperen er sett fast i er rusta opp og må skiftes. Den orgianle muttern som skal vere der passer ikke når du bruker f.eks koni el bilstein...hvor kan en få tak i slike muttere som skal halde på plass demperen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 når jeg byttet til bilstein sprint fulgte begge mutterne du trenger for å feste demperen med i pakken Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 der fulgte ikke med muttere i pakken på de demperene jeg kjøpte..men rekner med at det skal følge med når en kjøper nye...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 sånn at det ikke blir missforstått, så er det ikke muttern helt i toppen av demperen jeg mener...men det er den mutteren som holder demperen på plass i st.demper benet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Den skal sitte på støtdemperen når du kjøper ny støtdempere. Værtfall hvis du har kjøpt bilstein, regner med at det er samme opplegget på koni også. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Anders Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 følger med nye muttre på koni og ja. Siter - 2000 Toyota Landcruiser - 1976 Chevrolet malibu classic stw prosjekt x 1987 Volvo 740gl b230k/a solgt x 1996 Volvo 945 b230fk fjellvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 fant tak feste mutterene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg