heineoen Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hei! På min Le med el frontruter har jeg et par irriterende problemer... 1. Når man lukker dørene med vindusruta ikke helt oppe, så skrangler det noe veldig... 2. Rister og brker veldig i rutene hvis man ikke har dem oppe mens man kjører... 3. Vindusheisen setter spor på alle vinduene så man ser merker etter der skinnene har kommet i kontakt... :wonder: Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hei!På min Le med el frontruter har jeg et par irriterende problemer... 1. Når man lukker dørene med vindusruta ikke helt oppe, så skrangler det noe veldig... 2. Rister og brker veldig i rutene hvis man ikke har dem oppe mens man kjører... 3. Vindusheisen setter spor på alle vinduene så man ser merker etter der skinnene har kommet i kontakt... :wonder: 1. Sånn lyd er det på de fleste neoner. 2. Rister og bråket, er vel slark i vindusfestet. Ta av dørpanelet og stram alle skruer osv. 3. Kanskje det mangler noe på heisen, som feks en pakning mellom vindu og heis. Det kan du sjekke samtidlig som du tar av dørpanelet. Mads:) Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Har klart og få en glippe på sideruta mi forann jeg.. Så når jeg kjører kommer det jo luft inn og irriterende lyder.. Virker som glasset er trykt ut. Hjelper det da også og trekke til skruene? Eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 er masse justeringer på disse rutene så bare å slite av dørtrekket se hva du får til.. ang de stripene i glasset så er det en pute som skal ungå at glasset skrangler som er full av skitt som lager de stripene. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hei!På min Le med el frontruter har jeg et par irriterende problemer... 1. Når man lukker dørene med vindusruta ikke helt oppe, så skrangler det noe veldig... 2. Rister og brker veldig i rutene hvis man ikke har dem oppe mens man kjører... 3. Vindusheisen setter spor på alle vinduene så man ser merker etter der skinnene har kommet i kontakt... :wonder: De rutene er ansett for å være et av de svake punktene på neon. Et par leveregler for å slippe trøbbel, er å aldri lukke døra ved å ta tak i vinduet, men heller bruke metallet lenger ned, og å aldri slenge igjen døra uten at vinduet er helt opp. Dette for å unngå slark, og etter hvert glipper med påfølgende vannlekkasjer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg