Mk2-16v Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Hvis jeg fyller full tank på bilen min så renner det over et eller annet sted i påfyllingsrøret eller på toppen av tanken. Hva kan forårsake dette? sprekk i plastikken? Er alle Golf mk2 bensintanker like? (er liksom ikke så mange 16v på vraker'n) Og så et lite spørsmål til: Når man sveiser igjen hullene til pyntelista på dørene, legger man på en liten metallbit på baksiden av hullet? Eller finnes det en annen "magisk" metode å gjøre dette på? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Jeg la en liten metallbit på baksiden, du kan såklart punkte igjen hele hullet men da skal du være meget forsiktig så det ikke slår seg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Lukter det inni...? Det kan veldig fort være lokket oppå, der som instrumentkoblinga kommer inn, og returen og det greiene.... Hvis du ikke har sjekket... Runde sorte dekselet under matta i bagasjen, med 3 stjerneskruer... Svært sjelden at tanken sprekker altså........ Og de andre greiene: Godt lim med et lite platestykke på baksida, så sparkler du hullene, med skikkelig sparkel... Sveising gir umiddelbart rust....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Lukter det inni...? Det kan veldig fort være lokket oppå, der som instrumentkoblinga kommer inn, og returen og det greiene.... Hvis du ikke har sjekket... Runde sorte dekselet under matta i bagasjen, med 3 stjerneskruer... Svært sjelden at tanken sprekker altså........ Og de andre greiene: Godt lim med et lite platestykke på baksida, så sparkler du hullene, med skikkelig sparkel... Sveising gir umiddelbart rust....... Det har luktet litt bensin i bilen av og til. Skal sjekke det lokket, kan jo hende at gummipakningen er litt morken... Sveising gir umiddelbart rust... Må jo selvsagt grunne, sparkle og lakkere, skulle jo egentlig ikke være noe problem med rust da...eller? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Det kan seriøst høres ut som lokket, ja.... Jeg ville tatt lim og sparkel metoden.... Funker bra, og garantert rustfritt..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Det stinka bensin i min 8v , det var returslangen som var løs (der den festes øverst på tanken) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiCoupe Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Har en GTi 16v, stinker bensin i den avogtil oxo. Virker som det kommer når jeg har takluka oppe, eller vinduene...Noen som har vært borti det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Råner du mye på Shell, statoil eller what ever? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiCoupe Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Råner fælt lite jeg...Skjønte hva du mente:) Men lukta kommer når jeg kjører.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Siden det kommer når du kjører så er det mest sannsynlig noe forann i motorrommet. Kontroller koblinger og bensinslanger etter lekkasje. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Lukta fra det lokket baki som jeg snakket om kommer når du har lufting i bilen ja.... Ref: Trekk..... Lurte lenge jeg og.... Dette bør dere sjekke..... OG: Når du kjører skvulper det i tanken... Da gasser det..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiCoupe Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Skal sjekke det...Stemmer nok det du sier, fordi det lukter mer hvis jeg har mye bensin på tanken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Det høres KJENT ut, igje........... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg