dexter_cf Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Sitter med en forsterker jeg lurte på om det var noe håp for.. Før den røyk til helvette gikk den over i protectmode og litt fram og tilbake, nå spiser den sikringer! DVS att det smeller bra hver gang jeg skal skru den på! ;D Noe steder man kan få sånt fiksa? Eller er det så dyrt att det bare er å kaste? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvordan forsterker er dette ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvis den kastes er det folk her som gjerne heller vil kjøpe den ;) Sorry, jeg kan ikke hjelpe i denne saken. Kun med at folk heller vil kjøpe forsterkeren hvis den er deff. og skal kastes. :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hvordan forsterker er dette ? Det er en eldre model av JBL GTO.. 4kanaler, om jeg ikke husker helt feil.. Har den hjemme hos mine foreldre, så skal sjekke når jeg er der neste gang.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
løpogkjøp Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Du kan prøve å ringe denne fyren , hvet ike hvor dyrt det er men det koster jo ikke så mye å spørre. Roar Malmin Semsmoveien 4, 3300 Hokksund 922 11 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Du kan prøve å ringe denne fyren , hvet ike hvor dyrt det er men det koster jo ikke så mye å spørre. Roar Malmin Semsmoveien 4, 3300 Hokksund 922 11 000 Var ikke særlig langt unna heller :rolleyes: Faktisk max 5 min å kjøre, ringer han imorra! Takker og bukker! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg