TribelTech Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 I år 26 mai skal vi arrangere ICM igjen for fjerde gang og håper på at flere biler vil melde seg på i år. Legg gjerne ut bilder av bilen deres i innlegget Til dere som har vært der før så blir det litt annen musikk i år Kan Kontaktes på e:mail Thomas@bilstyling.net Her er det noen av bilene som skal være med på treffet.. http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=31306 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azt Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 og etter treffet på youngstorget årner vi kolonne fra sentrum ut til Ingerstrand for et lite kvelds-meet :) for de som har vært der før veit at men en del folk så blir ingrestrand dritfett med burning for de som vil, og show-biler med neon og masse HØY musikk. jeg(med ny supra) og skyline olsen stiller opp for burning hvertfall, et par som har fått med seg oss før...? så bare å slenge seg på de som ønsker. forslag(justeres mer riktig senere): avslutter på youngstorget i 5-6 tia og kjører kolonne til ingerstrand(20 min kjøretur) så oppmøte på ingerstrand i 6 tia, og uttover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Bildene av bilene som skulle være med ga meg asosiasjoner... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TribelTech Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 skjønner at du er en outsider. slike meninger kan du ta opp på bimmers.no Hvorfor asosierer du bilder av biler med en film?:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Er dette bare for styla biler el? hehe, alle har jo plastikk :P Kunne mulig slengt meg på.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg