canberra Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Noen som har ide'er til lettest tetting av de hullene der blink og tåkelyset er? vil ha det helt clean der.. min ide er iallfal : Lime en plate på baksiden, så sparkle det som er igjen av grop? gimme some ideas Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det vanlige (på vwvortex iallefall) å gjøre er å bruke en donorfanger, kutte ut en plastbit med riktig krumning/vinkel og plastsveise inn den, og sparkle/pusse/lakke.. Eventuelt forsterke litt på baksiden.. Din ide vil muligens gi veldig mye sparkel på fremsiden.. Bør ha tynnest mulig lag.. Men det ser flott ut :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det vanlige (på vwvortex iallefall) å gjøre er å bruke en donorfanger, kutte ut en plastbit med riktig krumning/vinkel og plastsveise inn den, og sparkle/pusse/lakke.. Eventuelt forsterke litt på baksiden.. Din ide vil muligens gi veldig mye sparkel på fremsiden.. Bør ha tynnest mulig lag.. Men det ser flott ut :D har ikke plastsveis appratas:S hva ligger de i priser? og det finnes evt ikke en annen lur måte utenom å plastsveise?:P Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Du kan prøve med loddebolt? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Du kan prøve med loddebolt? å smellte plastikk rundt plastikk stykket? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hm det jeg gjorde var å finne en annen fanger, skjære ut bit som passa. Limte den over, å la i glassfibersparkel i den gropa som ble igjen, å la vanlig sparkel oppå der igjen å pusse så det blei helt slett:) ligger bilder av det i golf3 tråden min hvis du vil ta en titt Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hm det jeg gjorde var å finne en annen fanger, skjære ut bit som passa.Limte den over, å la i glassfibersparkel i den gropa som ble igjen, å la vanlig sparkel oppå der igjen å pusse så det blei helt slett:) ligger bilder av det i golf3 tråden min hvis du vil ta en titt takker:D Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg