Jon Arne Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Drit bra.. Betalt du my ferr r-sport leppe? Å du har itj ein framskjerm elr nå dela leggan da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Æ betard 800 kr på stjørdaln fer den, æ sælt skjærman æ hadd tgo æ, angre litt men gjort e gjort;) har ein framm fanger som e litt skeiv på eine ennen, å et panser, har itj nå my ekstra sjø:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Lurer også litt på den r-sport leppa. Ringte "stjørdaln" på fredag men da var det vist bare en ung fyr der som ikke fant den helt. Men hadde jo vært kjekt om det gikk å få kjøpt de her i ditriktet og så slapp vi frakt og eventuelt transportskade. Må kansje sjekke mekonomen og bilxtra og nå har torshov og åpna her så får vi se. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Hei ralf2 va er nomret dit du ringte om r-sport leppa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hei ralf2 va er nomret dit du ringte om r-sport leppa ? Misforstod deg litt. Var mitt nr du fikk på pm. Jeg ringte hit: CD Bildeler Stjørdal AS Kjøpmannsg. 40, 7500 Stjørdal 74 80 07 02 Men det er kansje dette som er riktig: Bildeler Stjørdal AS Kjøpmannsg. 49, 7500 Stjørdal 74 82 81 46 Ringer dit i morgen. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Var siste nr'et. Hadde på lager og gikk fint å sende. Var god passform sa'n. Min blir sendt i morgen.:volvsmile Volvo 144 Deluxe 1971. Veldig fin bil og bra prosjekt:thumb Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 stilli felger vor kommer de fra?går det an og kjøpe ny r-sport leppe i butikk? Felgan kjæm vel fra sverige vess itj æ tar heilt feil, men dæm lages desverre itj længer, utruli tøffe fælga ja:D R-Sport leppa har my å sei på utsende av 140`an ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Bagarsjerommet. [/img] [/img] Volvoan;) [/img] [/img] Interiøret på 144`n:) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ble da ikke så ille det her Indahl ;) Blir den satt vekk for vintern nå da? Er jo for fin til å brukes som vinterbil nå! :) Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Neida, bynne da å bli bra, gått å sætt inn den i vinter så æ kan gjør nå små plokk me den:) virri fer gæli å brukt som vinter bil nu ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Volvo treff i Lånke. Bli tøst av å vårrå oppi lånke ein dag;) Må ta et bilde før vintern kjæm:) Takk til Anders Vinje for bildetaking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 strøøøkent bygg;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Ja den bilen er drit fet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Takk for det, gleder meg til sommeren for og kjenne litt ekte farts-følelse igjenn ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 råå bil:) strøkent! Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg