Smygen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Idag parkerte jeg golfen min på hengerfeste til en taxi buss, så da tok panser lykter og front kveld, ble også godt trykt inn framme på midten så jeg skal ta en titt imorgen om det kan lønne seg å fikse bilen, noe jeg ikke kan tro. Så vist livet ikke står til å redde så har jeg nok en haug med golf 3 deler. Kan også selge hele bilen til en grei pris, den starter like fint enda og kjørte hjem fra ulykkes stedet. Skal komme tilbake med mere info imorgen. bilen såg slik ut 4er en 93 mod 1.8 med 163000 på telleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 intressert i høyre innerskjerm.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 jeg har en hel liste til deg! :) send en mail du når du har funni ut om du skal selge deler! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rower Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hvor mye for helle bilen send meg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 er veldig int i og kjøpe hele bilen! hvor mye skal du ha for den? har du noen bilder av hvordan der ser ut nå? Send meg pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smygen Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 tenkte meg rundt 7000 for bilen, skal se om jeg ikke får fatt på bilder. er ikke no brutale skader så skal sikkert ikke så altfor mye til for å blåse liv i bilen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rower Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 er intresert har du et nr jeg kan treffe deg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 kunne tenkt meg hel bil, bilder av skaden, hvor står bilen, tlf nr jeg kan treffe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ikke for å være kuk, men hva er vitsen med å legge ut en "kansje-tilsalgs" tråd? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg