FireSt0rM Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 off nei. Ikke BMW :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 bmw er kule biler. Ikke noe galt med dem! :P Men har du tenkt på import? Fant ut at jeg sparte ca 50.000kr på å importere en toyota celica 2.0 gt 1995 mod. Har iikke gjort det ennå, men vurderer. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Nei, ikke noe galt med bmw sann sett. Men det er så og si alle som har det her jeg bor så det hadde vert kult med noe litt mer spesiellt. Har tenkt på import, men fikk bilen ganske billig så i dag ble det Fiat Coupe på meg :D Er noe understells rust som må behandles og det er sinnsykt høye avgassverdier fra motoren. (Forhåpentligvis bare den lamder sonden eller hva det heter) Skal høre litt rundt etter sandblåsing i morgen slik at jeg får tatt den rusten som er der og tektylert understellet. Tenker jeg kommer til å holde denne posten gående med hva som blir gjort med bilen etterhvert. Bilder og de greian der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Gratulerer med vogn!.. Fiater er biler med sjel, og håper at dere blir sjelevenner! Pics baby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Grattis, forventer litt bilder og slikt:) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Legger ut noen bilder av bilen her. Den er ikke vasket litt engang så det ser ganske crap ut på bildene :p hehe. Skal ha den på sandblåsing kanskje allerede i morgen så jeg tenkter jeg tar en grundig vask etter det og tektyleringen er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ble det Turbo da? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja, det ble turbo utgaven. Edit: Har vert på verksted og bestillt time til sangblåsing nå. Hadde ikke tid før den 26. Februar så jeg får sjekke om jeg får fikset avgassene på motoren i mellomtiden. Har begynt å kikke på litt diverse horing til bilen også :p Greier ikke å la vere med akkurat den delen :) Har planlagt en del MoMo detaljer på interiøret. Usikker på hva jeg skal velge enda, men det finner jeg vel ut. Kommer til å poste bilder av det jeg har tenkt å kjøpe for å høre litt tilbakemeldinger fra andre folk på forumet. Skal jeg starte en egen tråd for dette eller skal jeg fortsette på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Start egen tråd på prosjektforumet;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ja, jeg tenker jeg gjør det. For dem som vil følge videre så er linken: http://www.bilforumet.no/topic/147958-lillerovde-fiat-coupe-diverse/?do=findComment&comment=1660861 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg