EspenB Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Denne biler er vel bygget for å være den første av denne typen over 200 mph såvidt jeg erindrer...... Og i første forsøk blåste den ene motoren Ganske greit å koble fra den som røk og kjøre hjem på den som virker:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 vis jeg ikke husker veldig feil så er det laget en TT for banekjøring med to motorer, husker ikke hvilket blad dette sto i men er fra siste 6mndr... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 det sto om den i autofil i påsken mener jeg.. mtm som har bygget den. 2x 1.8T på totalt ca 750hk.. skulle visstnok gå 400km/t... men den var visstnok ikke noe serlig å kjøre.. bremsene var visst helt håpløse, selv om de var fra rs4:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg