steen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 som sagt så har jeg skurdd av begge hengslene. men den i midten som holder døra oppe får jeg ikke løs. hvordan gjør jeg det ? takker for svar :) Siter vw golf II 1987 1,6 cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 opp Siter vw golf II 1987 1,6 cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hender de sitter litt.. Sjekk om det er noe som holder den igjenn og er det ikke det så vugg forsiktig på døra så løsner den nok skal du se :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 som sagt så har jeg skurdd av begge hengslene. men den i midten som holder døra oppe får jeg ikke løs. hvordan gjør jeg det ? takker for svar :) Ja du tenker på dette staget som kommer ut i fra døra og sitter mellom hengslene ? Hos meg så satt dem fast med en låseskive.. jeg tok bare et flatt skrujern som jeg kilte mellom låsen og brukte litt makt for å vie den ut.. når du har fått denne av er det bare til å slå den tappen oppover så vips så er det gjort.. en fordel er å ta denne av først (før du skrur døren av hengslene) for da slipper du problemet med at hele vekten fra døren legger seg på denne.. vanskligere å få av da.. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 sitter fast i A-stolpen med en 10'er skrue;) om du tenker på den som går inn i døra når du har den igjen ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steen Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ja du tenker på dette staget som kommer ut i fra døra og sitter mellom hengslene ? Hos meg så satt dem fast med en låseskive.. jeg tok bare et flatt skrujern som jeg kilte mellom låsen og brukte litt makt for å vie den ut.. når du har fått denne av er det bare til å slå den tappen oppover så vips så er det gjort.. en fordel er å ta denne av først (før du skrur døren av hengslene) for da slipper du problemet med at hele vekten fra døren legger seg på denne.. vanskligere å få av da.. takker :) var ikke så vanskeli:P bare at jeg satt den feil vei når jeg skulle sette på døra igjen :/ så bulka døra litt ja :/ Siter vw golf II 1987 1,6 cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg