parkerik Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Lurer på om det er vanlig at setevarmerne tar kvelden på golf4? Og om det er noen spesielle steder jeg bør begynne å lete? Kaldt nå:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Lurer på om det er vanlig at setevarmerne tar kvelden på golf4?Og om det er noen spesielle steder jeg bør begynne å lete? Kaldt nå:ass: varmen i førersete har tatt kvelden i min også, men hva ska du med det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 høh, kjent feil tydligvis, min har også tatt kvelden.. hehe førersetet funker ikke men passasjersetet funker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er hvertall en kjent feil på caddy dette, ser ut som golf har fått noen av de samme symptomene..! Kan vel nesten regne med at varme elementet har tatt kvelden,og at det må byttes. Hva man ska med det?? Er jo godt å ha da mann når det er kaldt ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 begge mine er gått oxo:( I miss HOTNESS:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Haha! :p Jeg har omvendt problem. Blir så sjukt varmt! Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Dere må slutte å sette kneet i sitteputen når dere støvsuger bilen... Dødsårsak Nr.1 for varmeseter. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ops! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Setevarmene mine ha også tatt kveld. Ingen som hvet hvor 1 skal begynne å feilsøker???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hvis BEGGE varmesetene ikke fungerer så kan det vel bare være en sikring som har gått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har sjekket sikringen, alt er i orden. Nå begynner også cd spilleren å fu... opp. :(( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 CD-spillern min er også helt på tryne om dagen... bytter til pioneer avic x1bt rimelig snart, satser på at det er mer kvalitet :D noen som vet om noe sted de selger avic'en billig så feel free til å si ifra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 varmen i førersete har tatt kvelden i min også, men hva ska du med det?? Kjekt å få varma kveldsmaten vettu:spermie: Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djaan Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Setevarmeren på min er også defekt. Ihvertfall på førersiden. Skal sjekke sikringen og måle spenning, men hvis varmeelementet er defekt, kan elementet byttes eller må jeg ha nytt sete eller.....? Siter '98 Golf IV '87 Yamaha FZR 1000 Streetfighter/caferacer prosjekt '69 VW 1300 m/1600 motor '68 VW 1300 Baja bug '65 VW Beach buggy 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Setevarmeren på min er også defekt. Ihvertfall på førersiden. Skal sjekke sikringen og måle spenning, men hvis varmeelementet er defekt, kan elementet byttes eller må jeg ha nytt sete eller.....? sansynligvis er elementet i sitteputa gåen. bare river av trekket å bytter det. det er en smal sak om du ikke har 10tommeltotter Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg