exmith Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei. Tenkt å kjøpe meg ny grill, men har hørt at det er litt slit, at man må av med hele frontfangeren osv? Noen som kan fortelle meg litt før jeg settet igang, evnt bilde ? Har AUdi a3 1998mod Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bare å ta av frontfangeren og poppe ut grillen. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bare å ta av frontfangeren og poppe ut grillen. Hm hørtes isje helt enkelt ut men greit greit, takker for svar ;) Tar det etter vinteren da. Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er ikke værre en og løse 2 eller 3 skruer i hver skjerm og to midt under fronten....Bikke den ut på hver side og løfte den av. 5-10 min arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er iallefall lett på min Audi 100, så er sikkert ikkje så vanskelig på a3 heller:D Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 vel vel... du har 4 popper som sitter midt oppå fangeren... disse må dras ut.. du skrur en treskrue en halv cm nerri og drar opp midten av poppen... osså sidder d to skruer under og 3 i hver av hulbuene, så er det bare å dra fangeren ut, begynn ved den ene hjulbuen! Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg