VwDaniel Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Teknisk strøken men knust i hekken, va ganske nettopp eu godkjennt og hadde hatt en storservice før den møtte veggen.. fjellveggen 1,6 motor som går nokke grursomt til å være 1,6.. føles som en 2 liter++ hissigste 1,6`n eg har sotte i iallefall, venstre bakdør går ikkje opp men bilen er nok ikkje så veeeeldig rammeskeiv.. har kjørt den litt etter krasjet og den føles veldig bra.. går beint frem å greier. Bruker minimalt med bensin. Kan prøves. :) ulv i konebilklær.. iallefall ett sinnt ekorn på speed. Stått ute en stund og det har regnet inn på baksetene da pressengen som sto over fikk noen vindkast for mye. Bilen er ikkje pdd verken med skilt eller eu godkjennt... en oppretter klarer nok å fikse denne ganske greit tenker eg men er kansje best egnet som delebil - bilcross for vanlige dødelige 7000.- el bud eventuelt i deler.. vil ha 5000 for motor.. (tror dette er billig). eventuellt visst du har en corsa eller astra med røken motor men ellers bra kan eg kjøpe den.. :) Siter 750ia alpina opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den) Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte) motovelo minsk komunist mc endel annet gull/boss/skrapjern ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDaniel Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Siter 750ia alpina opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den) Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte) motovelo minsk komunist mc endel annet gull/boss/skrapjern ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg