caferacer Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 kan jeg bruke svinghjulsføler på megasquit å eller?er det vems som gjelder? Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Da er jeg med! 2 doble 45 mm, rett topp, org tenning med hallgiver, grenrør, 2.5'' eksos, pluss div så har du det rette oppsettet. 210-230hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kan ikke bruke tenningssystemet fra LH2.4 nei. Bruk det fra en B230A eller E, det er enkel fordeler med tennmodul (hallgiver i fordeleren). Jo du kan bruke VR giveren i MS, men megasquirt er jall i forhold til VEMS. Kanskje litt rotete å finne fram dokumentasjon, men jeg fikk det til.. så det er bare å spørre. Lett å kutte ut fordeleren med VEMS hvis du vil, forutsetter 60-2 svinghjul (fra LH2.4) eller hallgiver på kam+veiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kan ikke bruke tenningssystemet fra LH2.4 nei. Bruk det fra en B230A eller E, det er enkel fordeler med tennmodul (hallgiver i fordeleren). Jo du kan bruke VR giveren i MS, men megasquirt er jall i forhold til VEMS. Kanskje litt rotete å finne fram dokumentasjon, men jeg fikk det til.. så det er bare å spørre. Lett å kutte ut fordeleren med VEMS hvis du vil, forutsetter 60-2 svinghjul (fra LH2.4) eller hallgiver på kam+veiv. Det var da som svarte jeg solgte jo akkurat en sånn fordeler til volvo på røros!! Ja den med hallgiveren er ikke det LH2.2 da? Men mener du da å bruke tenningsboksen i 2,2 eller bruke hallgiver fordeler i vems? Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Drit i LH2.2 tenning og fordeler (jo den har hall den og..) Skal du bruke gassere så bruk A/E fordeler som tidligere nevnt (det er hallgiver og sluttsteg, aka. elektronisk tenning, ikke stift). Å bruke hallgiveren i fordeleren til å kjøre inn på datasprut anbefales ikke da det er mye støy og dårlig signal som kommer fra den. Jeg bruker LH2.4 fordeler (helt stum, samme som på B230K) og en enkel triggerløsning på veiva, 2 tapper 180 grader fra hverandre med en industri hallgiver. Da styrer du tenninga via datasprutet, vil du kaste fordeleren kan du enkelt fikse en giver til på kammen. Noe alla dette på veiva: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Drit i LH2.2 tenning og fordeler (jo den har hall den og..) Skal du bruke gassere så bruk A/E fordeler som tidligere nevnt (det er hallgiver og sluttsteg, aka. elektronisk tenning, ikke stift). Å bruke hallgiveren i fordeleren til å kjøre inn på datasprut anbefales ikke da det er mye støy og dårlig signal som kommer fra den. Jeg bruker LH2.4 fordeler (helt stum, samme som på B230K) og en enkel triggerløsning på veiva, 2 tapper 180 grader fra hverandre med en industri hallgiver. Da styrer du tenninga via datasprutet, vil du kaste fordeleren kan du enkelt fikse en giver til på kammen. Noe alla dette på veiva: Ja det er jo samme fordeleren som jeg har på f-motoren(stum) Du har vel ikke tilfeldigvis et koblingsskjema? Laget du hjulet selv? Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Koblingsskjema på hva? Ja dreide slikt hjul sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Nei jeg fikk tak i fordeler med hallgiver og tennmodul. Har kjøpt to dobble 45webere. Men jeg kommer ingen vei da motorblokk,ekstraktorgrenrør,innsug og kam er i sverige enda men det dukker vel opp neste uke! Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg