Nismo-s13 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 da har jeg funnet fram glasfiber og polyester!!! sørger for at jeg får ei styling som ingen andre har:) Starta med bakfangeren, likte ikke at jeg måtte ha sånn stort skilt, kappa å støpte! andre siden måtte også til pers! måtte støpe igjen tomrommet også!:) likte heller ikke de firkanta blinklysa jeg måtte ha foran.. var nesten umulig å få tak i også! så laga form av org fangeren: støpte så en kopi av formen jeg lagde, og støpte den fast i styling fronten, etter å ha gått amokk på den med vinkelsliper:P Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Dette blei bra.. Gøy å følge med på litt forskjellig støping. Stå på!;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Fett at du støper om og greier! Det er jo så mange andre som har det kitet, så det er fett å ikke være prikk lik alle de andre. Det ser jo ut som det blir bedre enn før du starta. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Blir stiligere og stiligere bilen din :) Hvor sender du olja fra catchtanken hen? :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 tror ikke det er så mye olje som kommer.. de sier at slitne motorer har en tendens til å lage mer damp.. og jeg har ikke sett så mye til det:D lover vel bra:D støpinga går fremover!! gleder meg til å bli ferdig!! Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 blir mere og mere oppgitt på sugekopp må jeg si.. mr negativ.. rart han ikke har noe å komme med i en av mine tråder.. men du må skjønne at 250hk er mere en nok til å more seg på bane.. hadde bmw'en på rudskogen for litt siden storkoste meg. og det var med 150hk.. fikk det til å gå sidlengs også jeg med 150 hk.. jeg har ingen fancy diff eller noe annet å skryte av.. bare masse kjøre glede jeg liker å dele med bilen min. hadde foresten ikke dårlig dekk bak heller... :P men bare ta deg en tur på bane.. ikke dra på noen av de store treffene gatebil og sånn men heller et lite lokalt treff.. da får du kjørt mot biler som er helt vanlige.. sånne som meg og deg ;) bare prøv det... du kommer til å like det Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 sugekopp kan bare gå å suge.. ja.. skal ikke si mer.. ja, hadde muligheten til å være med på lånke her om dagen.. men ble ikke til at jeg dro.. skal på Våler til helga, men da er det gatebil, og da ser jeg heller på;) Haster ikke å få prøvd den på bane:P får testet den nok her jeg bor;) Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 hehe bare sier at det er driiit fett.. bare å prøve skader jo ikke... si ifra hvis du skal noe sted kunne godt tenke meg å hvert med :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 bra jobba! jeg har også lekt litt med glassfiber i det siste. mye muligheter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Blir vel hengende mest på Våler og så i Elverum om kveldene! der skal jeg drikke meg drita full:P Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Må bare bumpe denne. Hvilke seter har du i bilen? MÅ få skaffet meg slike! Vil ha skinninteriør jeg også! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Noe som skjer? Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Tråden er snart 3 år gammel gutt.. Siter Mercedes-Benz 200E -91 Opel Astra 1.6 -96 16v (solgt) Peugeot 106 1.1 -96 (solgt) Peugeot 306 XSI 2.0 -94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Skjønner jo det, gutt.. Men rart å bare slutte å poste? Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg