Richard F Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 En kamerat hadde det problemt på sin 240 tic. Og da bare dreide jeg ny "hylse" som vi satte inn i reimhjulet, litt kon så vi måtte presse den inn og fresa nytt spor til kilen. Satte det sammen med locktite og skrudde til. Det har ikke løsna ennå, og han bruker bilen en del mil daglig. Får du ikke fiksa det, kan jeg se om jeg finner tegninga og lage en til deg for en meget billig penge:) Det hadde jo vært knall da! :D Det har sittet på en stund nå, men er fremdeles litt urolig for at det skal løsne, siden det har gjort det en gang ... Se hva du finner, og får du laget, så er jeg interessert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseltrøkk Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 har jukset og sveist på kilen for reimhjul på flere registerdrev hvor kilen er slitt bort, og det har fungert siden. må bare være sikker på hvor den skal være. Mener det er 180grader på den innvenige kilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg