GFL Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Vil gjerne høre folks forslag til nye "slagere" for 2007.... Liker mest sjangeren Dance men er åpen for ALT Vet det er flere lignende tråder men disse er gamle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Gravde i fatters cdsamling her om dagen, og fant frem Uriah Heep og Jethro Tull, og må si det ikke var så aller verst gitt.. Så for min del så går det i 70-talls schlægere for tida =) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 løfter.............:sleeping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Dolly's song..holly dolly...eller hva enn denna pjattende hippo'n heter! :D Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=93480 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=22991 mye bra her Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 ja vet d ... men vil ha tips til en bra cd......................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Dolly's song..holly dolly...eller hva enn denna pjattende hippo'n heter! :D Den gjør meg GAL! Men sangen er faktisk helt ok til å teste litt med synes jeg. Får veldig mye rart ut fra den sagen altså:hammer ja vet d ... men vil ha tips til en bra cd......................... God CD, hva med f.eks East Clubbers, eller god gammel Dr.Dre, eller en god gammel snopp dog CD, noe nyere CD'er er også fine, men jeg liker generelt noe eldre album. Det er gøy å rote litt rundt å se. Hva med Vamp sin siste? Bjørn Eidsvåg's siste album? :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hva med Vikingarna - Gold ?? Det er ett par spor på den samlingen som er verdt å teste :m'm: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hva med å laste ned alle Bonkers albumene ? Bonkers 6 er bra :) eller i det hele tatt Bonkers dj hixxy :) scott brown tidy boys tidy girls Hard Dance Mania cdene :) Clubland spritneybears Mixmania Future Trance Remixland Lee Haslam Anna Savage Electro heaven Iallefall bare å søke på det jeg har nevnt her på albummer så finner du mye bra :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Bodyrox - yeah yeah Booka Shade - In white rooms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg