Bjørn B Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei.. Jeg jobber offshore og har da en relativt fin schedule. Det jeg lurte på var om noen her kanskje viste litt ang mulighet til å kunne jobbe som hjelpearbeider hos et oppretter, lakkverksted eller bilmekaniker. Jeg har gått GK Mekanisk og VK1 Brønnteknikk, så mekanisk erfaring har jeg, men ikke ingenting på papiret rettet mot bil. Trenger ikke så mye lønn, er mest for å lære og holde meg i arbeid når jeg er hjemme, gidd ikke gå å tråkke uten mål og mening. Om noen her inne fra Bergen vet om noe sted der de trenger noen til å arbeide til en billig penger, så er det bare å gi en lyd. Jeg vil i utgangspunktet bare lære. Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ingen som har noen tips, råd eller vet om noe sted der de trenger noen i en "lærlinge" stilling...? Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Heisann Ta en titt i min tråd.. Der kan du hente noe info angående hjelpearbeidet :) http://bilforumet.net/showthread.php?t=154827 Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg