asona_er_best Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 noen som har en driiit billig en å selge... vrakpant eller 2-2500? helst volvo eller opel.... en 240 eller 740 er knall:D..gjerne med motor som funker ønsker meg noe å kjøre i filler på banen:D(bilcross:D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1352086 Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Neeei, må ikke kjøre sund den på bc da :( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 var litt for fin den der gitt.. hadde mer tenkt meg en litt sliten og fæl en... gjerne en del rust.. vil ikke kjøre rustfri i bc..... så mad maxx, slapp av:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har en 360 ;) Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 desverre... liker ikke 360 i det heletatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Neeei, må ikke kjøre sund den på bc da :( Du har vel rett i det ja:) Men hva som skjer med bilen etter jeg har fått penga, driter jeg i:P Men hvorfor liker du ikke 360/340?? volvo er diggbar på vinter`n:) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 joa.. men ascona B får jeg dårlig sammvittighet av å bygge om dem er fine.... 360 er uaktuelt.. og girkassa er bare slengt baki den løene delte akslingen med sånne stygge bladfjører og styr og stell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 moderatorer. slett tråden, har fått tak i ascona B:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg