kevve Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Her er en Subaru Impreza jeg holder på med.. Er WIP.. Org. Modd. Update. (1?) Kommer vel snart en update. C&C mottas med takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fin den! Ble fett med catkiller! Likte felgene veldig godt. Synes du skal gjøre den til 3 dørs. Også passer ikke perspektivet på bakgrunnen til bilens. Men alt i alt synes jeg den var bra! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ok, takk;) Skal prøve å få ordna den bakgrunnen i morra, og 3 dørs.. Når jeg ser etter så ser jeg at bakken ikke er helt bra i forhold til bilen ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg