wjakobsen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg har problemer med å få start på min Golf III cl 1,4l 1993mod, når den er kald. Først etter 5-6 startforsøk med iherdig pumping på gasspedalen, begynner den å starte. Den går da noen omdreininger før den stopper. Dette gjentar seg 3-4 ganger, før den motvillig begynner å gå. Jeg må da være svært forsiktig med gasspedalen, ellers så stopper den. Når jeg så begynner å kjøre, må jeg ha forholdsvis høyt turtall for å få den til å dra. Etter å ha kjørt ca. 500 m kan jeg stanse og slå av motoren. Når jeg så prøver å starte, starter den på første forsøk, uten å røre gasspedalen. Når motoren er varm er det ikke problemer i det hele tatt. Jeg har mistanke at det er en tempgiver som har sluttet å virke. Er det noen som har vært borti samme problemet, i tillfelle, hva skal jeg bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 lambdan din er gåen vil nok jeg tippe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg