infested Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Heisann.. Får begynne med å pressantere meg selv.. jeg heter Thomas.. mer får dere ikke vite :P.. hehe... Jeg har en Opel Vectra A 8v 2,0 (c20ne) 1993mod.. skal bruke denne bilen att og fram på jobben så spørs om det blir noe stort om mye denne siden blir oppdatert.. men skal prøve så godt jeg kan.. Planene er full rieger styling og Komplett anlegg av pioneer *mer info kommer* Dette har jeg: Senket 35mm Fjernet opelmerker Pioneer Avic x1bt 2stk Pioneer ts-3004spl 2stk GAS 6*9 kom med tips og kommentarer underveis dette prosjektet går :).. er kjedelig å ikke få noen meninger :).. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Vectra* Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 C20NE er 2.0 IKKE 2,3 :) Siter -=94 Opel vectra GT 16v=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 takk.. skrev feil :P.. hadde nettopp en 2,3 volvo nettopp sjø... hehe.. er 2,0 :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ikke så veldig bra bilder... men... her er det noen ihvertfall Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 kjøpt meg spoiler :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Så ut som du hadde en veldig strøkn og pen vectra :) har samme spoiler på min som du har kjøpt deg ;) passer bra på bilene etter min mening! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Så ut som du hadde en veldig strøkn og pen vectra :)har samme spoiler på min som du har kjøpt deg ;) passer bra på bilene etter min mening! likte fargen på bilen din ;)... ja synes dem passer bra.. mangler bare lakkere den.. joda er ingen store bulker men.... bulker er det.. også flasser den på bakluka.. så jeg må lakkere den samtidig med spoileren.... skal kjøpe samme styling som deg trur jeg... nice bil!.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 her var det lite prating :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Blir spennende å se hvordan dette blir. Det er iallefall ikke tvil om at det kommer til å bli et enormt trykk inne i bilen din! :D Skal du bruke orginalhøytalere forran eller skal du bruke de 6x9" der? Du bør jo ha et frontsett forran av litt kvalitet som kan matche de pioneerbassene dine. Er litt kjedelig i lengden å høre bare bass :P Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 kan bli bra det her jah=)mer senk å større hjul<3 Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 frontsett,styling som når bakken og 18" kommer til sommern tenker jeg :)...får se med senk etterpå :P.. så det ikke blir for lavt :P tar litt tid å bygge og skaffe råd til anlegget i bagasjen.... her er forøvrig noen oppdateringer: 2stk wurth støydempningsmatteruller på tilsammen 0,5*10Meter nye planer for anlegg BILDET BORTE Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har du fått på vingen enda? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Har du fått på vingen enda? japp... bildet kommer senere Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 under arbeid :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg