Nilssen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 1 par sierra Mk1 baklyker : bud 1 stk Cosworth veiv: bud 1 stk deksel som monteres etter man har montert instrument panel (Mk1) : 20kr ca prisantydning for hva du forventer og få for disse delene? Hva slags deksel er dette egentlig? Kan ikke si jeg har sett noe sånt før.. er baklyktene uten riper og sprekker? Bilder av tinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilssen Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 1 par sierra Mk1 baklyker : bud1 stk Cosworth veiv: bud 1 stk deksel som monteres etter man har montert instrument panel (Mk1) : 20kr ca prisantydning for hva du forventer og få for disse delene? Hva slags deksel er dette egentlig? Kan ikke si jeg har sett noe sånt før.. er baklyktene uten riper og sprekker? Bilder av tinga? Kan ta bilder av tinga seinere i dag. Det svarte er orginalt i alle sierraer *Dunno ka det heter , og beklager dårlig forklaring;P* Har ikke tenkt meg million pris hvis det var det du lurte på;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilssen Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 vet du om veiva passer i en IS-maskin? kommer jeg til å merke noe forandring hvis jeg hadde byttet til denne? hvis baklyktene er hele og uten riper og sprekker er jeg ganske interrisert i dem hvertfall.. 200,- for begge lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilssen Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Bump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe.. nei,du får nu ikkje nåkka større effekt,men du får nåkka som e meget holdbart me veiva. den e sekkert dobbelt- Tredobbelt så sterk som original is-veiv.. ;P Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Langdahl Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 byr 200 for 1000 metringene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilssen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 byr 200 for 1000 metringene Det var litt i det minste lage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Langdahl Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe. er vel lov å prøve seg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilssen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe. er vel lov å prøve seg :p sant så sant: p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg