villejan Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Jeg er i gang å bygge en sub installasjon i en bil... Hva koster 22mm spon eller MDF pr. meter/kv.meter? Jeg trenger nok en god del. Skal ha plass til to 10" og skal passe bak i en Audi a4 sedan. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 når jeg kjøpte til a4'en min måtte jeg ut med 600,- Sponplate 19mm (nesten en "full" plate) Eske med skruer Sikaflex pensler (til kontaktlim osv) Edit: ta bilder når du er ferdig, vil se åssen du lager det.. skal lage ny til min nå snart Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Det hørtes jo ikke verst ut det da.... 600,- lokale byggeriet eller? 19mm er vel kanskje litt lite, eller? Trodde de fleste bygg gikk i 22mm. Hvilke elementer har du(2x?/1x) Skal bygge en temmelig kul kasse med audi ringene i sentrum av kassen! Neon og hele pakken! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by villejan Det hørtes jo ikke verst ut det da.... 600,- lokale byggeriet eller? 19mm er vel kanskje litt lite, eller? Trodde de fleste bygg gikk i 22mm. Hvilke elementer har du(2x?/1x) Skal bygge en temmelig kul kasse med audi ringene i sentrum av kassen! Neon og hele pakken! Byggmaker tror jeg det var.. Har 2.stk Focal 27K Polykevlar (11") Har gravert inn navnet mitt i fronten på kassa osv.. la ganske mye arbeid i den, men ble ikke fornøyd med lyden.. så nå skal det lages ny :P Kjøp 22mm spoon.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 I helgen... Skal ha to tiere... ikke noe bra høyttalere, men det får vel rekke. Skal bygge det i svogers bil... Kjøpte elementene hos ljudia for to år siden... de lager sikkert nok lyd for ham! Fornøyd med de elementene? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by villejan I helgen... Skal ha to tiere... ikke noe bra høyttalere, men det får vel rekke. Skal bygge det i svogers bil... Kjøpte elementene hos ljudia for to år siden... de lager sikkert nok lyd for ham! Fornøyd med de elementene? Man kan ikke bli missfornøyd med Focal :) Lykke til med jobben, og ta bilder! Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Et innterresant bygg.. Bilder skal vi prøve å få til underveis. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg