is200 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Repost? Håper den blir slik istedet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Vet ikke helt om jeg liker denne.. Kanskje en vanesak. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Den så forferdelig ut :hide Kommer sikkert aldri til å komme en M3 så utseendemessig perfekt som E46 var.. Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Likte den ikke jeg... Bakenden var jo helt ubrukelig stygg Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette er på ingen måte ekte bilder, men en photoshoppet 335i. Det er bekrefta fra både en som vet hvordan den ser ut og av bladet selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Sier bare E30 og E46 M3 jeg! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Syntes den var kul jeg men litt uheldig med bildene av den blå. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette er på ingen måte ekte bilder, men en photoshoppet 335i. Det er bekrefta fra både en som vet hvordan den ser ut og av bladet selv... Doh.... Det sier det meste :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er vell en slikens "vane-bil", Tar litt tid før det blir en favoritt!:happyhappy: Men syns den var fin jeg, men suns linjene var litt "skarpe"! Men som sagt så er de bildene ikke offesielle vell... Less is MORE! :race Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 En del av meg likte den, den andre delen ikke. Men de baklyktene minnet meg veldig om et par andre jeg har sett. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 E30 og e46!!:worshipbm: Det er de peneste m3'ene. Kommer sikkert alltid til å være det og. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Men de baklyktene minnet meg veldig om et par andre jeg har sett. synes den ligner på en civic bak fra jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hva skal man med tegninger når det finnes film av bilene under testkjøring ute på veiene? Finnes også mengder av såkalte spionbilder. Og med mindre de gjør store forandringer på utseendet før den slippes så blir det hvertfall den kjedeligste M3'n noen sinne, utseendemessigt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Kommer til og bli en klassiker, hvis du ser på den røde på bildet der har den fortsatt trekkende til en puma som lister seg gjennom jungelen! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Den røde var egentlig grei nok! Men tror ikke den kan måle seg med e30 eller e46, som sagt. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg