nitewlkr Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da det ser ut som det blir ny bruksbil så tenke jeg at jeg skulle sjekke interessen for evt salg av nåværende bruksbil "svarten" Bilen er en 83 mod 1.5 C som straks har rundet 200`km Den er EU ok ut mai i år men må nok gjøres litt med for å få godkjent 2 nye år Det som jeg vet må byttes er: -Håndbrekkwire ene siden da den er røket. -demperlager/domelager fremme er utslitt -eksos bør sveises/byttes da simonsanlegget er lettere defekt Bilen har ellers rustskader slik at dersom man er ute etter en "strøken" einser så ikke gidd å les videre..... Forskjermer er rustskadet så de bør byttes samt at det er rust i gulv,hjulbuer bak og bakplate v reservehjulsbrønn Er også rust i overgang mellom kanaler/gulv samt overflate rust på dørene Bilder sendes ved evt interesse og bilen selges for kroner 6000,- sånn den står nå.Da er årsavgift inkludert Bilen har nye hjullagere rundt om,GOlf C+ interiør (likt som GTI stolene men med sjakkmønster),sorte dørtrekk uten hull og takluke Hjulbuene er modifisert til å romme 8/9X14 Dersom ingen er intr i hele bilen selges den nok i deler før 20.mars noen gamler bilder av den Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Følger felgene på bildet med? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 For 6k så tviler jeg sterkt på det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg og, men må jo spørre:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er lov å prøve seg:) Tøff bil forresten. 4-dørs einsere er det ikke 13 av på dusinet. Sjelden sjanse for de som trenger en bruksbil/prosjekt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Felgene på bildet følger ikke med nei.... da blir nok prisen en annen gitt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Bump........ Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvis du skal selge den i deler er jeg veldig interisert i interiøret hvis det passer i en 2 dørs golf. Mitt er råttent.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvis du skal selge den i deler er jeg veldig interisert i interiøret hvis det passer i en 2 dørs golf. Mitt er råttent.. Bilen blir nok beholdt til sommeren og vraket da,får se når den tid kommer hva som skal selges og/eller beholdes Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hvor er "inda G"? Og er bilen fullt kjørbar? Tenker da "til-og-fra-jobb" bil... Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hvor er "inda G"? Og er bilen fullt kjørbar? Tenker da "til-og-fra-jobb" bil... I oslo... men ser ut som den blir beholdt frem til sommeren da det tar litt tid før den nye bruksbilen er klar Den er i daglig bruk og fungerer utmerket til og fra jobben Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ok. Gi lyd hvis du skulle ombestemme deg. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 intriøret..stoff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 intriøret..stoff? Er stoff seter ja... GTI stoler med "sjakkmønster" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg