omegamats Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 når jeg kjører lager bakakslingen eller diff. rare skrapelyder.. vet ikke hva det kan være.. lydene forsvinner når jeg gir gass men når jeg slipper gassen kommer det tilbake. høres ut som metall henger ned på asfalten, men det er det ikke. har sjekket. kan det være an klokka bak er tom for olje? har kjøpt olje til den men ikke fått fylt på da jeg fant feilen for 1 time siden. I tillegg har motoren begynt å klippe på turtall. når den ligger på ca 2000rpm kommer det opp en varsellampe nesten helt til vestre og motoren holder på å dø. noen som vet hva dette kan være? På forhånd takk =) Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 08.01.07 = klasse B ????? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 08.01.07 = klasse B ????? i dag ble jeg oppgradert fra fotgjenger ;) Fant feilen. - eksosanlegg skraper inntill akslingen - ledningen mellom coil og fordeler hadde tilfelgivis falt ned på manifoil og smeltet halvveis over, derfor fungerte den innimellom og kuttet innimellom Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Deilig når det er så enkelt å fikse! :thumb Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg