Gå til innhold

Stagen sin bora

Ranger emnet


Stagen

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg endelig fiksa sommer leppa..

sommerleppe.jpg

Har også fått lakkert den lille plast biten til panseret da.. så det blei i hvertfall litt bedre..

 

Alle bildene mine blir tatt med nokia n73 så biled kvaliteten er litt så som så..

 

Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :)

Det ble passe mørkt det! :) Hvor mørkt er det?

Godt med sommerhjul å!

Men glemt noe vesentlig, bakruta di?? :) Ha gardin eller tone senere? :)

 

Han som tona bilen min var ikke helt keen på å tone bakruta sa han dessuten så hadde jeg ikke tenkt til heller... mye betalte du for og tone bakruten elisabeth ?

 

Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... stor forskjell på de som legger da! Han som la på min ville ikke legge hvis ikke jeg skulle ha på bakruta... he he.. Sikkert bare noe han sa, men uansett! :)

Smak og behag! :) Jeg ville hvertfall gjort det! :)

Jeg vet ikke hvor mye det ble for bare bakruta, jeg spurte ikke, så fikk bare samlet pris når jeg spurte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har tonet bakruta mi, den er litt vanskelig å legge på men de som kan det og har gjort det før så er ikke det noe problem, det beste er seff å ta ut hatthylla og trekkene på sidene slik at ikke solfilmen kommer borti stoffet og drar med seg støvet i mellom.

jeg løsnet t o m taktrekket mitt for å være på den sikre siden :D

 

ellers ble fronten din mye bedre nå ja.

 

gratz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han hadde ikke så veldig lyst til å legge på bakruta.. når jeg ringte å sa VW Bora så sa han med en gang " du skal vel ikke tone bakruten ? " hehe..

 

Men hvis jeg skulle ha skiftet bakruten så da hadde jeg så klart lakt på bak å..

Men økonomien er litt så som så om dagen så kjøper heller sånn gardin..

 

Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en slik gardin liggende, men den skal ikke inn igjen, den kan du få billig av meg, med kroker i taket også..

 

Jeg ga bort min til ryeng.. :)

Jeg må tilføye at han som la på min tok kun ut hatthylla, og det var ikke noe problem. Han skjærte den ut, og formet den til på utsiden.. Ring han å hør da? :) Kan ikke koste såå mye, det ble ikke så mye samlet pris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga bort min til ryeng.. :)

Jeg må tilføye at han som la på min tok kun ut hatthylla, og det var ikke noe problem. Han skjærte den ut, og formet den til på utsiden.. Ring han å hør da? :) Kan ikke koste såå mye, det ble ikke så mye samlet pris! :)

 

Jeg betalte 2200 for alle siderutene.

 

Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår