PVNYHUS Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 er på jakt etter en turbo til en ok pris. skal brukes på en b23et med 405 som er porta osv. Må klare 400hk++ helst med t3 flens. har kjøpt polert grenrør til den så det skal mye til att jeg bytter. Skrik ut om du har noe liggende!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 er på jakt etter en turbo til en ok pris.skal brukes på en b23et med 405 som er porta osv. Må klare 400hk++ helst med t3 flens. har kjøpt polert grenrør til den så det skal mye til att jeg bytter. Skrik ut om du har noe liggende!! hai!har en xs power t3/4 som skal klare 450 hk,vanlig lager skal ha 4000kr for den,ny i eske.den er uten intern wg men hvis du ikke skal kjøre med sep wg så har jeg ett nytt garrett baklokk med acuator du kan få med for 1000lapp er dette intr så kan maile meg på fzr_mannen@hotmail.com Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har turbonetics t3/t4 til salgs! :) 4500,- Ligger tråd under Deler! Send PM! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157230 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg