Michael Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Selger en svart BMW 320i M-tech med Seidl front og bakfanger samt M-vinge. Motor går meget fint, på grensen til nydelig, og bilen er EU godkjent frem til oktober 2007. På bilen sitter det også et kliss nytt 2.5" effektanlegg. KM stand vet jeg ikke enda, men er ikke over 210 000 så vidt meg bekjent. Det dogger litt i bilen, så det er mulig det er en paking rundt en av dørene/rutene som er dårlig. Får jeg ikke mer enn 14 000 så beholder jeg bilen. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har du noen bilder? Hvordan er det med rust? Har du sjekket om det minker noe på kjølevesken? Så lenge du sier at det dugger i bilen så kan det være varmeregisteret ditt som lekker inni bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har ikke bilder enda, men får bilen om ikke så lenge. Det skal være en sveisejobb som må gjøres for å få bilen EU godkjent i oktober, men hvilken sveisejobb det er vet jeg ikke. Skal ikke være snakk om store greiene. Bilen skal være god for rust, da den har gått her oppe hvor de ikke salter veiene. Har ikke fått sjekket om det minker noe på kølevesken. Ville bare lufte bilen her for å sjekke interessen. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 er intresert men hvor er "lengst vest" :P kan du sende meg en pm eller mail da du har fått bilder ? Mvh Glenn-Andre / raggar_glenn@hotmail.com Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Lengst vest er Florø, i Sogn og Fjordane :) Kan muligens få bilen til Bergen, da jeg skal nedover dit en gang i nærmeste framtid. Sender dere som er interessert en PM når jeg har fått knipsa bilder og fått ytterligere informasjon. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Send meg PM for bilder. Kun de mest "ivrige" får bilder ;) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 send bilder opasb@online.no Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Du er lagt til i MSN. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 da må du bruke denne : opasb@msn.com Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da er også den lagt til ;) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 meg og vettu :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hadde du vært våken nå, hadde jeg sendt bilder som en annen galning i din retning :) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Sveisejobben Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ser jo kurrant ut dette... hadde jeg hatt cash og raske utsikter til skilter på denne så hadde jeg egentlig ikke tvilt.. :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja, er ikke rare jobben som skal til for å få denne fin :) Etter at jeg henta den, har jeg funnet ut litt mer; - Rust i ene hjulbuen (Pusses greit ned) - Dårlig kontakt til frontlysene - Bilen har gått 289 000 - Motor er byttet, ukjent km stand, men den går meget meget fint. Absolutt ingen ulyder av noe slag - Understell og drivverk virker meget solid, heller ingen ulyder. - Clutch er byttet for noen år siden, og er i meget god fatning. Det er kun utseende som er "dårlig" på bilen. Ellers er det bagateller som at vindusviskerne kun går på høgste nivå, vifta i varmeapparatet sviver så vidt det er, speedometeretnåla står, dørhåndtaket på passasjersida er av og at pakningen rundt soltaket må byttes. Har nå et bud på 12 000, men det er i mine øyner for lite. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg