remster Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Noen som har et sett med hvite front blinkere til 90 fangere golf å selge meg for en rimelig penge? helst den typen som NBS (norsk bildelsenter) selger. der hvor den oransje plasten er veldig hard innvendig. De orginale fra VW er for mjuke og vanskelig å få ut. Prøvde dette i går. Ta kontakt asap. og så er det jo en fordel at du holder til i Lørenskog området. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Hva med de glassklare lyktene til NBS? veldig pene. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 likte nå ikke helt det med parklyset. burde nesten ha fått sett de på bilen. prisen på de blinkerne da?? noen som vet? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 har fått tak i blinklys alt. men vil gjerne ha prisen på de blanke fra NBS også. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Jeg har glassklare blinkers m/parklys... Ble pent synes jeg da, men jeg kjøpte de på autospar. Legger v/bilde Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 De passa på Rs fronten i og med at du ikke har kurvelys / tåkelys. Noe jeg derimot har på 90 fanger fronten min. derfor vil jeg tro at det blir litt småstygt. hadde det evt vært mulig å få tåkelysene i klart glass og så kunne jeg vurdert det for å få en helhet. hadde vært kult med klart glass i både frontlys, blinklys og tåkelysene. Det jeg skulle ha tak i var jo helt vanlige hvite fra nbs. de har en type hard plast inni som lar seg knuse. dette gjør at jeg har klart å fjerne all den oransje plasten inni så de ser helt hvite ut og blinker helt hvitt. Mye penere spør du meg. har også mekka meg helrøde baklykter via lyktelakk. ser ikke forskjellen fra de orginale røde og de jeg har nå. de orginale røde er faktisk mere rosa i skjæret en mine. Bilder kommer når jeg får internett på maskina hjemme. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg