Burn Out Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Heisann.. tenkte jeg skulle lakke de svarte listene rundt bilen i samme farge som bilen, men det jeg lurer på er: hvordan får jeg av listene uten og ødelegge dem? noen som har noe bra teknikker? el lignende? Hvor mye koster nye hos forhandler? Takker for svar ;) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvilken bil har du?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Regner med du har en civic, siden posten din ligger her... Har du en civic fra 92-00 så er fremgangsmåten den samme. Av med dørtrekk foran (og bak, hvis 4-d) sidetrekk bak hvis 2-d. Lokari skjermene foran må løsnes i bakkant. Listene på fordørene sitter i en mutter i bakkant i døra, løsne denne først. Etter det er det bare å presse sammen mothakene på alle klipsene som listene sitter i, fra innsiden av dørene/skjermene. Noen er vanskeligere å komme til enn andre, men det er bare å være tålmodig. Listene koster flæsk, så du vil ikke ødelegge dem...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ok, glemte og si hvilken bil jeg har :S er en Honda Civic 93mod 4dr Takker for svar! får se om jeg orker og gjøre dette en dag ;) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg